Hari / Tarikh / Masa | MATEMATIK 6D (8.45 - 9.45) |
Tajuk | Nombor Bulat |
Kemahiran | Menamakan Nombor Kurang daripada 1,000,000 |
Objektif | Di akhir pelajaran murid dapat menamakan nombor sekurang-kurangnya 5 daripada 10 yang diberikan. |
Aktiviti | 1. Guru memberi penerangan dan bimbingan dalam menamakan nombor. |
2. Langkah-langkah yang perlu diberikan peringatan. | |
3. Latihan sepintas lalu. | |
4. Perbincangan dengan murid. | |
5. Latihan dalam teks. | |
6. | |
BBM | Lembaran kerja dan Buku Teks. |
Impak |
Hari / Tarikh / Masa | MATEMATIK 4D (9.45 - 10.15) |
Tajuk | Nombor Bulat |
Kemahiran | Menamakan Nombor Kurang daripada 10,000. |
Objektif | Di akhir pelajaran murid dapat menamakan sekurang-kurangnya 5 daripada 10 nombor yag diberikan. |
Aktiviti | 1. Guru memberi penerangan dan bimbingan dalam menamakan nombor. |
2. Langkah-langkah yang perlu diberikan peringatan. | |
3. Latihan sepintas lalu untuk tujuan pemahaman. | |
4. Bersoaljawab dengan murid. | |
5. Latihan dalam teks. | |
6. | |
BBM | Lembaran kerja dan Bulu Teks. |
Impak |
Hari / Tarikh / Masa | KEMAHIRAN HIDUP 4D (11.45 - 12.45) |
Tajuk | Peraturan Bengkel Bilik KH. |
Kemahiran | Menyatakan Peraturan Bengkel / Bilik KH. |
Objektif | Di akhir pelajaran murid dapat menyatakan peraturan bilik KH. |
Aktiviti | 1. Bersoaljawab berkenaan peraturan dan keperluannya. |
2. Membaca peraturan bengkel yang terdapat dalam buku teks. | |
3. Bersoaljawab tentang peraturan bilik KH. | |
4. Menghafal dan mengingat peraturan. | |
5. | |
6. | |
BBM | Buku Teks. |
Impak |